2022-09-09 09:03Прессъобщение

6 световни премиери за Renault Group на Автомобилен салон Париж 2022

  • Марките Renault, Dacia, Alpine и Mobilize ще вземат участие на Автомобилен салон Париж 2022.
  • Пресконференция от страна на Лука де Мео, главен изпълнителен директор Renault Group и марката Renault, ще се проведе на 17 октомври от 9:00 ч. (местно време) на щанда на Renault.
  • Световни премиери, най-новите продукти, иновации и партньорства ще бъдат представени на 89-ото издание на изложението.

Марките Renault, Dacia, Alpine и Mobilize потвърждават участието си на предстоящия Автомобилен салон в Париж – „Revolution is on“, който ще се проведе от 17 до 23 октомври 2022 г. в изложбената зала Porte de Versailles (зала 6). Автомобилно събитие, което не е за изпускане, изложението ще бъде възможност за всяка марка да представи поне една ексклузивна световна премиера, както и най-новите си иновации, партньорствата си и емблематичните си модели.

 

Новости, които не са за изпускане
  • 3 световни премиери за Renault

Renault ще разкрие световната премиера на нова интерпретация на един от емблематичните модели на марката, Renault 4, както и Kangoo E-Tech electric, предназначен за семейства. За да завърши едногодишното честване на 50-ата годишнина на Renault 5, публиката ще има възможността да открие спортен и нестандартен демонстрационен автомобил. Представяйки концептуални, серийни и демонстрационни автомобили, чрез Автомобилен салон Париж 2022 производителят подчертава ангажимента си към автомобилните изложения. На щанда си Renault ще представи и новите Megane E-Tech electric и Austral E-Tech hybrid – модели, с които марката има за цел да възвърне позиции в C сегмента.

  • Dacia: нова визуална идентичност!

Dacia ще представи последния етап от трансформацията на своята визуална идентичност на Автомобилен салон Париж 2022. След основното обновление на комуникацията и рекламата в средата на 2021 г. и в дилърската мрежа през 2022 г., в Париж марката ще представи новата си идентичност в пълната гама. Това е стратегическа стъпка за Dacia и историческо автомобилно предизвикателство: посетете щанда на Dacia, за да откриете нов дизайн и нова територия на марката, която се простира отвъд моделите.

  • Ексклузивен концептуален автомобил Alpine

Alpine също ще присъства на Автомобилен салон Париж 2022, представяйки спортните автомобили на днешния и утрешния ден. Наред с най-новите си иновации и своето Формула 1 предложение, марката ще представи световната премиера на нов концептуален автомобил, въплъщаващ бъдещето на нейната продуктова и спортна стратегия - нов етап в трансформацията на Alpine.

  • Мобилност за 1, 2 или повече ... и много услуги в Mobilize

Посветена на новите решения за мобилност, марката Mobilize ще представи своята визия за мобилност в градовете чрез бъдещите си автомобили и концепции, по-специално Mobilize Duo, предназначен за споделено пътуване и достъпен за всички на база абонамент. Проектирани за споделено ползване и предлагани на пазара с набор от услуги, автомобилите на Mobilize ще улеснят мобилността на хора и стоки в сложната градска среда. Mobilize ще сподели и своите енергийни решения и своята визия в областта на енергетиката.

  • И не пропускайте...

HYVIA, съвместното предприятие на Renault Group и Plug, посветено на водородната мобилност, ще представи своите водородни автомобили (ван, градски автобус, шаси-кабина) и уникална H2 екосистема в зала 3. Произведени във Франция.

Ново: След представянето на прототипната, Master Van H2-TECH ще бъде презентиран за първи път в своята производствена версия.



За Renault Group

Renault Group е в челните редици на променящата се мобилност. Подсилена от Алианса с Nissan и Mitsubishi Motors и уникалния си опит в електрическата мобилност, компанията включва 5 допълващи се марки - Renault, Dacia, LADA, Alpine и Mobilize - предлагащи устойчиви и иновативни решения за мобилност на своите клиенти. Установена в повече от 130 държави, Групата продава 2,9 милиона автомобили през 2020 г. В компанията работят повече от 170 000 души, които изповядват нейната цел всеки ден, за да може мобилността да сближи хората. Готова да се справи с предизвикателства както на пътя, така и в лицето на конкуренцията, Renault Group се ангажира с амбициозна трансформация, която ще генерира стойност. Тя е съсредоточена върху развитието на нови технологии и услуги и нова гама от още по-конкурентни, балансирани и електрифицирани автомобили. В съответствие с екологичните предизвикателства, амбицията на Групата е да постигне въглероден неутралитет в Европа до 2040 г.

Контакти

Симона Гъдева
Мениджър Връзки с обществеността и социални медии
Симона Гъдева

Свързано съдържание