2022-09-28 08:00Прессъобщение

Renault Group и Castrol удължават партньорството си за доставка на лубриканти до 2027 г.

  • Партньорството между Renault Group и Castrol, част от bp group, се удължава до края на 2027 г. за съвместно проектиране и доставка на следпродажбени двигателни масла за дилърската мрежа на Групата по целия свят.
  • Това партньорство ще позволи предлагането на разширена гама от ново двигателно масло, специално проектирано за Euro 7 автомобили.

Renault Group и глобалният доставчик на лубриканти Castrol, част от BP group, удължават партньорството си за още три години до края на 2027 г. Двете компании ще продължат да проектират съвместно и да доставят следпродажбени двигателни масла за глобалната дилърска мрежа на марки на Renault Group (Renault, Dacia и Alpine).

В допълнение към удължаването на партньорството съвместната продуктова гама на Renault Group и Castrol ще бъде разширена с ново двигателно масло с нисък вискозитет, специално проектирано за автомобили, отговарящи на стандарта Euro 7. Този продукт, известен като AN2022 (Alliance Norm 2022), е специално разработен, за да отговаря на стандартите на Алианса Renault-Nissan-Mitsubishi и ще бъде наличен от октомври 2022 г.

Renault Group избра Castrol за свой глобален партньор за следпродажбени лубриканти през 2020 г. Компаниите създадоха съвместна гама от продукти, брандирани като Renault Group Castrol, които се предлагат ексклузивно в дилърската мрежа. Това партньорство дава възможност на собствениците и пилотите на Renault, Dacia и Alpine да се възползват от успешното сътрудничество, което, заедно с партньорството във Формула 1, разширява технологичните граници както на пистата, така и извън нея.

Радваме се, че удължаваме нашето партньорство за двигателни масла с Castrol до края на 2027 г. Това е допълнително укрепване на нашето сътрудничество, допълващо отношенията ни във Формула 1, която е страхотна тестова площадка за оптимизиране на нашите технологии. Чрез обединяването на нашия опит в тази област, можем да предложим възможно най-доброто следпродажбено обслужване на нашите мрежа и клиенти.

Франсоа Делион, вицепрезидент Глобално следпродажбено обслужване Renault Group

Удължаването на сътрудничеството и тясната работа с Renault Group е доказателство за силното и задълбочаващо се партньорство между двете компании. Ние продължаваме да проучваме нови бизнес възможности заедно, за да доставяме изключителни продукти и услуги на клиентите.

Славек Радон, вицепрезидент по партньорствата Castrol 



За Renault Group

Renault Group е в челните редици на променящата се мобилност. Подсилена от Алианса с Nissan и Mitsubishi Motors и уникалния си опит в електрическата мобилност, компанията включва 5 допълващи се марки - Renault, Dacia, LADA, Alpine и Mobilize - предлагащи устойчиви и иновативни решения за мобилност на своите клиенти. Установена в повече от 130 държави, Групата продава 2,9 милиона автомобили през 2020 г. В компанията работят повече от 170 000 души, които изповядват нейната цел всеки ден, за да може мобилността да сближи хората. Готова да се справи с предизвикателства както на пътя, така и в лицето на конкуренцията, Renault Group се ангажира с амбициозна трансформация, която ще генерира стойност. Тя е съсредоточена върху развитието на нови технологии и услуги и нова гама от още по-конкурентни, балансирани и електрифицирани автомобили. В съответствие с екологичните предизвикателства, амбицията на Групата е да постигне въглероден неутралитет в Европа до 2040 г.

Контакти

Симона Гъдева
Мениджър Връзки с обществеността и социални медии
Симона Гъдева