2022-06-10 08:00Прессъобщение

Renault Group подобрява мобилността на VivaTech

  • Renault Group взима участие на VivaTech със своите марки Renault и Mobilize и с партньорите си от Software République: иновации, експерименти и партньорства.
  • Презентация на Лука де Мео и Кристиано Амон, главен изпълнителен директор на Qualcomm на тема „Ускоряване на цифровото бъдеще на автомобилостроенето“ на 15 юни от 11:20 ч.
  • Кръгла маса на шестимата лидери в Software République (Atos, Dassault Systèmes, Orange, Renault Group, STMicroelectronics и Thales), на 17 юни от 12:00 ч.

Renault Group взима участие на 6-ото издание на VivaTechnology, което ще се проведе от 15 до 18 юни 2022 г. в Париж. Това събитие, посветено на технологиите, е възможност за компанията да демонстрира иновациите на своите марки, своите експерименти и партньорства и да се представи като високотехнологична компания, ангажирана с устойчива мобилност.

В Renault Group винаги сме се стремяли към иновации, за да направим мобилността и новите технологии достъпни за възможно най-широка аудитория. Нашето участие във VivaTech, водещото събитие за иновации в Европа, със 7 щанда, 21 проекта и 12 партньора, е очевиден избор за Групата, позиционираща се като технологична компания, и е възможност за нас да споделим визията си за бъдещата мобилност. Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group.

 

ВАЖНИ СРЕЩИ

15 юни, сряда

  • [11:20 - 11:50] – сцена 1: Лука де Мео, главен изпълнителен директор на Renault Group, ще говори заедно с Кристиано Амон, главен изпълнителен директор на Qualcomm, за перспективите на цифровия преход в автомобилния сектор. През януари 2022 г. Renault Group и Qualcomm засилиха сътрудничеството си за ускоряване на дигитализацията на автомобилното изживяване чрез цифровото шаси Snapdragon, което ще се използва за автомобилите Renault и ще предостави най-новите свързани и интелигентни решения.
  • [сутрин] – щанд Renault: Присъствие на Жан-Мишел Жар, легендарен художник и композитор, звуков инженер и пионер в електронната музика. Той ще изложи подробно целите на сътрудничеството си с Renault, за да превърне автомобила в привилегировано пространство, в което пътниците ще имат нови звукови изживявания.
  • [15:37 - 15:43] – VivaTech News Platform: Клотилд Делбо, главен изпълнителен директор на Mobilize, ще говори за създаването на марката Mobilize и модела "автомобила като услуга". Или как Mobilize обръща класическото уравнение на автомобилната индустрия, поемайки от услугите към продукта.

 

17 юни, петък [12:00 - 12:45] - сцена

Една година след създаването на Software République, лидерите на компаниите-основатели (Atos, Dassault Systèmes, Orange, Renault Group, STMicroelectronics и Thales) ще вземат участие в кръгла маса, за да споделят първа оценка и бъдещи перспективи. Родолф Белмер, Бернар Шарлез, Алиет Мусние-Ломпр, Лука де Мео, Фредерик Льо Гревес и Патрис Кен ще представят как заедно членовете-основатели са успели да създадат съвместна екосистема от отворени иновации.

За достъп до пълната програма на Renault Group на VivaTech: events.renaultgroup.com/en

 

RENAULT GROUP, ИНОВАЦИИ, КОИТО ДА БЪДАТ ВИДЯНИ И ПРЕЖИВЯНИ (Павилион 1)

Renault Group ще участва на VivaTech със специален щанд от 233 м², разположен в Павилион 1, заедно със своите марки Renault и Mobilize и с партньорите си от Software République. Подобрено потребителско изживяване, навлизане на устойчива мобилност, подкрепа за start-up екосистемата: Renault Group е на всички фронтове на иновациите, за да се адаптира и да отговори на бъдещите предизвикателства на мобилността и света.

RENAULT@VIVATECH Лоялна към своя ориентиран към човека подход, марката Renault ще представи концептуалния автомобил Scénic Vision, в който технологията е посветена на околната среда, безопасността и приобщаването. Автомобилът е истинска революция, с хибриден двигател: както електрически, така и водороден. Създаден в модерен „създаден за рециклиране“ дух, този концептуален модел подчертава експертния опит на Групата в областта на материалите и рециклируемостта, оформяйки се в Re-factory във Флан, първата в Европа фабрика с кръгова икономика, посветена на мобилността.

MOBILIZE @VIVATECH Участник на VivaTech от миналата година, в това издание Mobilize ще предложи дълбоко потапяне в теми като енергия и данни, ключови елементи за улесняване на прехода към по-сигурна и устойчива мобилност: цялостно портфолио от решения за зареждане у дома, в офиса и на пътя; както и иновативни услуги, базирани на данни, за улесняване на вземането на териториални решения.

SOFTWARE REPUBLIQUE @VIVATECH Renault Group кани и отворената съвместна екосистема Software République на своя щанд. Тази европейска екосистема е основана през 2021 г. от Atos, Dassault Systèmes, Orange, Renault Group, STMicroelectronics и Thales, за да разработи иновативни продукти и услуги в областта на устойчивата, сигурна и интелигентна мобилност. Software République ще представи първата партида start-ups компании от своя инкубатор.

 

Заслужава си да бъдат разгледани и...

Щанда на Google, където новото Renault Mégane E-Tech Electric, възползващ се от Google Automotive Services в новия си OpenR екран и иновациите на Google Cloud и Renault Group за ускоряване на Индустрия 4.0.

Щанда на ArtPoint, където ще бъде изложен арт-автомобила Alpine A110 Sastruga, истинско произведение на изкуството, създадено от изкуствен интелект, базирано на спортната история на марката.

Щанда на "DIY Robocars France", представен от Renault Digital, където ще се проведе състезание на автономни автомобили в мащаб 1/10 и Alpine цветове, управлявани от изкуствен интелект.



За Renault Group

Renault Group е в челните редици на променящата се мобилност. Подсилена от Алианса с Nissan и Mitsubishi Motors и уникалния си опит в електрическата мобилност, компанията включва 5 допълващи се марки - Renault, Dacia, LADA, Alpine и Mobilize - предлагащи устойчиви и иновативни решения за мобилност на своите клиенти. Установена в повече от 130 държави, Групата продава 2,9 милиона автомобили през 2020 г. В компанията работят повече от 170 000 души, които изповядват нейната цел всеки ден, за да може мобилността да сближи хората. Готова да се справи с предизвикателства както на пътя, така и в лицето на конкуренцията, Renault Group се ангажира с амбициозна трансформация, която ще генерира стойност. Тя е съсредоточена върху развитието на нови технологии и услуги и нова гама от още по-конкурентни, балансирани и електрифицирани автомобили. В съответствие с екологичните предизвикателства, амбицията на Групата е да постигне въглероден неутралитет в Европа до 2040 г.

Контакти

Симона Гъдева
Мениджър Връзки с обществеността и социални медии
Симона Гъдева